Fitness Trend

Trendmutató Fitnesz és Sport Szakemberek részére

Bodyflying - skydiving, de miért???

2015. május 18. 00:06 - Zopi

 

A hétvégén Zürich-ben voltam üzleti ügyben, s ha már ott, beugrottam a "Das  Original" Bodyflying-ra. Ég és föld között lenni, számomra ennek szimbolikus jelentősége van, más perspektíva, könnyűség, súlytalanság, tér és idő összefolyása, felül emelkedni a hétköznapi dolgokon, akkora izgalom, hogy már nem is lehet izgulni, süvítés és süket csönd, lelassult pulzus és vele lassuló idő...., rálátás az "egészre", és még folytathatnám. Szörnyű félelemből szenvedély, ez az igazi szembesülés, ezt jelenti nekem az ejtőernyőzés...

 Hát ilyen amikor én kísérletezek (vicces):

 

Ilyen, amikor a profi, majdnem olyan ügyes, mint én :)))

 

majd ezen a videón, amikor 4000-ről ugrok.... Na ez az igazi feeling, a túlterhelt érzékszervek fázisa! :)))))

Persze a sorrend fordítva volt, de ez most már mindegy. Fiatalok, megéri gyakorolni a szabadesést, egyrészt, mert ez a hosszú élet egyik titka! Aztán meg egy 4 km magasságú ugrásnál max. 55 mp-ed van erre, a szélcsatornában viszont ettől jóval több! Na ugorjunk neki!

Jetz Tanken! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesstrend.blog.hu/api/trackback/id/tr867468774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása