Fitness Trend

Trendmutató Fitnesz és Sport Szakemberek részére

A Personal Trainer to Watch (PTTW) verseny magyar résztvevői

2015. október 19. 22:06 - Zopi

A Personal Trainer to Watch (PTTW) verseny magyar résztvevőinek adtunk át díjakat (az IWI részéről sporttáplálkozás képzést) egy zárt körű fogadáson, a Hilton Hotelben. 

A versenyről korábban már írtam itt: Lennél a „Világ Legjobb Személyi Edzője”? Jelentkezz a Personal Trainers to Watch programba!

Amikor tavasszal a Life Fitness cég amerikai központjából megkaptam a Personal Trainer to Watch verseny zsűrizésére a felkérést, először furcsán éreztem magam. Hogyan is lehetne versenyezni ebben a műfajban, hiszen akkor a világ legjobb tanárát, orvosát is meg lehetne választani?! Vajon vannak-e olyan objektív kritériumok, melyek az összehasonlítás alapjául szolgálhatnak?

Aztán a részleteket megismerve rájöttem arra, hogy a szervező célja ezzel nem is a versenyeztetés igazán, hanem a figyelem felhívása arra, hogy mennyire összetett a személyi edző szakma, mely mára már a fitnesz ipar alapvető és nélkülözhetetlen szolgáltatásává vált.

És talán ez a kulcsszó - szolgáltatás. Nem elég sportszakmailag kiválónak lenni, hitelesnek, mégpedig a célcsoport számára kell hitelesnek mutatkozni. Nem elég az ifjonti lendület, vagy csak a versenyzői múlt, "az élet iskolája", hanem szakmai rutin is kell, kiforrott edzői filozófia, megnyerő kommunikáció, empátia, ennek a hivatásnak a szenvedélyes szeretete, és persze a fittebbé, egészségesebbé vált kliensek referenciái.

Mivel személyi edzőként kezdtem a fitnesz szakmát 19 évvel ezelőtt Cipruson, nem hagyott nyugodni a gondolat, én vajon megmérettettem-e volna magam egy ilyen versenyen?

Szerencsére volt négy olyan magyar vállalkozó kedvű kolléga, aki úgy döntött, (mint én tettem volna annak idején), hogy belevág, tapasztalatot szerez! Gratulálok nyitottságotokhoz, fejlődni akarásotokhoz! A mi szakmánkban ezek nélkül kérészéletű a siker. Ahogy a hazai fitnesz szektor fejlődésével tudatosodnak a vendégek, egyre inkább a minőségi szolgáltatót (mind termet, mind edzőt) keresik. Minőséget pedig csak folyamatos tanulással, az újra való nyitottsággal lehet biztosítani.

 2015_lifefitness_0518.jpg

Csóka Beáta és Angi Nimród a PTTW magyar indulói (középen) a Life Fitness cég hazai vezetőjével (Szollázs Zsuzsa) és külföldi képviselőivel. 

 

Mivel a TOP 20 edző szakmai anyagát, videós bemutatkozását átnéztem, van összehasonlítási alapom, és bizton mondhatom, hogy a magyar edzőknek is ott van a helye a képzeletbeli dobogón!

Jövőre már konkrétabban tudok segítséget adni az indulást fontolgatóknak, hiszen hamarosan, október 30-án Barcelonában a tíz finalista edző élőben tart személyi edzést és mutatkozik be előttünk, a hattagú nemzetközi zsűri előtt.

Én azt hiszem, mindenki nyerni fog a Personal Trainer to Watch veresenyen, nem csak az első helyezett!

final_event_5_2014.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesstrend.blog.hu/api/trackback/id/tr237991411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása