Fitness Trend

Trendmutató Fitnesz és Sport Szakemberek részére

Legyél Te is Jógaoktató!

2012. február 24. 10:00 - Zopi

 

Alakszai Emese vagyok, Sárospatakon a Zemplén szívében, egy történelmi kis városban élek a családommal. Tanárnő vagyok, történelem-olasz szakos középiskolai tanár, de most már büszkén és egyre nagyobb hittel és bizalommal azt mondom magamról, hogy Jóga-oktató, Jóga-tanár vagyok. 

Óratartás közben Sárospatakon


Kisfiam születése után, Bence most lesz 4 éves, a gyes alatt  megfordult a fejemben hogy azt a szeretetet, és tiszteletet amit a jóga iránt érzek jó lenne másokkal is megosztani, jó lenne együtt jógázni a barátaimmal, és ha úgy adódik nem zárkóznék el attól sem hogy hivatásommá váljék a jóga  oktatása. Ehhez kerestem megoldást, persze az internet segítségével. Hónapokon keresztül kutattam, nézegettem a különböző lehetőségeket, a különböző iskolák, jóga tanárképző intézmények kínálatát. Végül egy decemberi napon ráakadtam az International Wellnes Institute ajánlatára, amit alig akartam elhinni, de minden elképzelésemnek, elvárásomnak, és lehetőségemnek megfelelt.
 

 Meditáció közben az IWI Jógaoktató csoportja

 

 Az IWI jógaoktató csoportja - A képzés OKJs fitnesz edzői szakmát is ad!

 

Egész életemben sportoltam, de sportvégzettséggel, edzői „papírral” nem rendelkeztem, erre lehetőség nyílt a jógaoktatói végzettséggel együtt megszerezni! Köszönet Bányai Csaba lelkiismeretes munkájáért hogy segítette a jógás csapatot az úton!

 Jógatáborban

 

A tanfolyam havonta körülbelül 2 hétvégét vett igénybe, a sportedzői rész együtt a jógával. Szerettem nagyon ezt az időszakot, rendkívül sokat tanultam, belemélyedhettem a jóga fizikai, szellemi aspektusaiba egy olyan tanár, mester segítségével, akinek végtelenül hálás vagyok, és tudom hogy nem csak magam, hanem a csoporttársaim nevében is beszélek.

 Haladó gyakorlatok

 

Sárig Hajnalka Iyengar jóga-oktató vezetett be bennünket a jógagyakorlatok részleteibe, tanított minket sokszor szigorral, de nagy szeretettel és türelemmel. Tanított minket tanítani és ez nagyon fontos tudás!

Sárig Hajni (baloldalon) a képzés szakmai vezetője

 

 

 relaxáció a jógatáborban

 

A vasárnap reggeli meditációk, a közös ebédek  a jógatáborok felejthetetlen hangulata, a vizsgák előtti feszültség, az egész napi jógázás fájdalmai  és szépségei  egy csapattá, barátokká, kovácsolta össze a társaságot. A mai napig tartjuk sokan a kapcsolatot. Nehéz néhány szóban leírni az élményeket és érzéseket, amit kaptunk Hajnitól és egymástól.



 
A jógaórám résztvevői Sárospatakon
 

Most már itt Sárospatakon is kezd ismertté válni, egyre többen és többen jönnek az óráimra, és maradnak a jóga szeretetében, és érzik ahogy jótékonyan hat a testükre és remélem a lelkükre is a jóga gyakorlása.

Sok mindent kipróbáltam már, voltam üzletkötő, tolmács, tanítottam több középiskolában, de azt az érzést, amit akkor érzek, amikor a jógát tanítom, és gyakorlom a többiekkel, nem lehet hasonlítani semmihez. Az az érzés amikor tudod, hogy ez az utad, ez vagy te!

Ajánlott linkek:

IWI Jógaoktató képzés

Sárig Hajni blogja

Jógatáborban voltunk

Szólj hozzá!
Címkék: edzőképzés

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesstrend.blog.hu/api/trackback/id/tr294191543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása